Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Eυχαριστώ...


Πόσες φορές πρέπει να το πούμε... ;;..
Πρέπει να στο πω;;.. Μάλλον άπειρες... 

Υπάρχει και αυτό όμως... που μου αρέσει καλύτερα:

Είμαι τόσο ευγνώμων!!! 
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!! 

για όλα!!!! 


και συνεχίζω... με ξένα ευχαριστώ: 
Thanks ή ... thank you!!! 

 Σας ευχαριστώ... thank you

 Many thanks, πολλά ευχαριστώ!

 Σε ευχαριστώ, thank you



ευχαριστώ, thanks

  Σε ευχαριστώ, thank you
(μας λέει κι ο Ντάμπο, το ελεφαντάκι!! )
 
  Σε ευχαριστώ, thank you
 
 Eυχαριστώ... αλά Γερμανικά! Danke!

 Μερσί!!! Ευχαριστώ... αλά Γαλλικά!! Merci!!!


Και τα Ελληνικά... 

(για να δω.. ποια θα πουληθούν πιο πολύ!!! )... 

 Ευχαριστώ!

 Ένα μεγάλο ευχαριστώ!


 Ένα μεγάλο ευχαριστώ! 

 Ευχαριστώ! 

 Ευχαριστώ! και ΣΥΓΓΝΩΜΗ!!! ... 

αυτό πρέπει να πάει στην αρχή μάλλον... τέλος πάντων!!! 

 Ευχαριστώ! 

 Ευχαριστώ! 

 Ευχαριστώ πολύ! 

 Θεούλη μου, Σ΄ ευχαριστώ!

 
όλοι και όλες σας!! 
Πρώτη φορά γέμισε ο τοίχος μου με τόσες ΕΥΧΕΣ και τόση ΑΓΑΠΗ!!! 
Ειλικρινά, σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!!!

(τοίχος.. κλπ... για το φέις μπουκ είναι αυτό!! )...


Αχ.... μανουλίτσα μου, γλυκειά!!! 
αυτό για σένα... 
 και για όλες τις μαννούλες του κόσμου!!! 

Σ' ευχαριστώ Μαμά!!! 



τα προηγούμενα όμως.... για σένα... 
"Σου είμαι ευγνώμων... και σε ευχαριστώ πολύ!!! "

 lamprini (η περιπτερούχος)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...