Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Τα βραβεία... στο Περίπτερο... στο Ίντερνετ... , αφιερωμένο στους νέους φίλους ΣΤ1 ΣΤ1, Κλεοπάτρα Βαγγελή!!! Καλώς τους... στο περίπτερό μου...


Βραβεία που φέρνουν την χαρά στην περιπτερούχο lamprini... 

Ελπίζω να σας αρέσουν... 

Είναι θαυμάσιες χειρονομίες φιλικών μου μπλογκ.... 

Και είμαι πολύ χαρούμενη γι' αυτά... 

Αν και είμαι ακόμα στο 1ο μου!!!!... χαχα... εν τούτοις... έχω την ελπίδα... ότι θα  αυξηθούν!!! ... 

1ο βραβείο... από τις sxolikes ataxies...
(κλικ στο όνομα... και το χαίρεστε το βραβείο ... όπως το χάρηκα κι εγώ!! )
2.11.2013... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!! 

2o βραβείο από "ΤΑ ΦΟΥΝΤΟΥΚΑΚΙΑ"  
της φίλης Κλεοπάτρας Βαγγελή... 
5.11.2013
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!! 


Και οι απαντήσεις αυτού του βραβείου... 

1. Τί σε ενέπνευσε και τί σημαίνουν για 'σένα το όνομα του blog σου και το όνομα με το οποίο υπογράφεις τα κείμενά σου; 

Το περίπτερο ήρθε τελευταίο στην ιντερνετική ζωή μου... Εμπνεύστηκα από δύο πολύ καλές μου φίλες, που είχανε άμεση σχέση με αυτό, και σκέφτηκα όλα τα ωραία του Ίντερνετ, 
που αξίζουν ανάρτηση, να τα βάζω εδώ και να τα "μοσχοπουλώ" στους μπλογκοφιλους μου... 


Υπογράφω lamprini (η περιπτερούχος) γιατί είμαι η ιδιοκτήτρια του περιπτέρου!!! ... χαχα... 



Με λένε... Λαμπρινή Τ.   

 2. Αν δεν ήσουν άνθρωπος τί θα ήθελες να ήσουν.

Θα ήθελα να ήμουν ένα λουλούδι... όμορφο και ευωδιαστό... Κάτι σαν κι αυτό ίσως... 


 3. Αν σε σταματούσαν στο δρόμο από το Blog Tv και σε ρωτούσαν "Ποιό είναι το χαρακτηριστικό σου γνώρισμα σύμφωνα με τα λεγόμενα των άλλων;" Τί θα απαντούσες; Ποιό είναι.


Η επιμονή... ένα χαρακτηριστικό μου, που μπορεί να με αφήσει μόνη... ή και που μπορεί να μου "σπάσει" την καρδιά... εν τέλει!!... 



4. Ποιο στοιχείο βρίσκεις γοητευτικό και σε κάνει να συνεχίζεις να γράφεις;


 Το γεγονός... ότι υπάρχουν τόσα πράγματα όμορφα προς "πώληση"... σε ένα περίπτερο στο... Ίντερνετ!!! 


 5. Ποια φωτογραφία θα βάζατε για τη ζωή;


 Χαρά... για την ζωή!!! 


6. Αγαπημένη λέξη

 Φιλία... που κάποτε ελπίζω να επιτύχω!!...





ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.... 

lamprini (η περιπτερούχος.... ή.. η χαρούμενη περιπτερούχος!!! )... 


2 σχόλια:

Unknown είπε...

Πάντα τετοια βραβεία σου ευχομαι Λαμπρινή μου !!

Lamprini Lamprou είπε...

ευχαριστώ πολύ... ελπίζω να το γεμισω!!! το περίπτερο!!!
καλό βραδυ, Zina μου..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...